Przejdź do głównej zawartości

Adolf Kiliński fenomen pracowitości i wyjątkowego talentu.

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DZIENNIK LALI

Na czas zarazy udostepniam stałym czytelnikom w całości pierwszy zeszyt Dziennika Lali. Dotychczas opublikowałem w 59 odcinkach 5 zeszytów wraz z dużą ilością fotografii. Teraz dla ułatwienia czytania publikuję na blogu . Niebawem pojawią się opisane fotografie. WSTĘP Podczas sprzątania mojego opustoszałego  rodzinnego   domu we Wrocławiu natknąłem się na dziennik mojej stryjenki Ludwiki. Historia  rozpoczyna 20 września 1939 roku w Wilnie. Lala, bo tak Ją zawsze nazywano ma wtedy 14 lat ale umie dobrze pisać i w swoich notatkach wspaniale oddaje rozterki i codzienność młodych ludzi w czasie wojny i okupacji. Dla wnikliwego czytelnika z pozoru błache wydarzenia opisywane przez dziecko mogą być ciekawym materiałem socjologicznym i historycznym. Dla wielu czytelników  Dziennik Lali  będzie wielkim zaskoczeniem….Fragmenty  dziennika wzbogacone ogromną ilością fotografii zdobyły stałe, liczne   grono czytelników w FB . Autor opracowania - Jacek Kiliński  Ludwika Kiliński - Lala Ze

Wspomnienie po moim ojcu Janie Kilińskim.

Był inzynierem rolnikiem i całe życie przepracował w NIK. Przeczytał mi setki ksiazek. Nauczył mnie, żeby nigdy nie dawać ani brać łapówek. Posłuchałem. Był dobrym i wrażliwym człowiekiem. Robił świetne zdjęcia i ten talent rozwija się w rodzinie .Umiał wszystko zrobić, choć nie był perfekcjonistą. Myślę, że miał duszę artysty. Odszedł od nas w lipcu ubiegłego roku po długim, szczęśliwym życiu otoczony kochającą rodziną.

Czarna Kura - księga wiedzy magicznej. (The Black Pullet, La poule noire )

  Listed below are the twenty talismans and Black Pullet rings with their descriptions in English, Polisch and German. Poniżej wymieniono dwadzieścia talizmanów i pierścieni Black Pullet z ich opisami w języku angielskim, polskim i niemieckim. Nachfolgend sind die zwanzig Talismane und Black Pullet-Ringe mit ihren Beschreibungen in Englisch, Polisch und Deutsch aufgeführt. The Black Pullet (La Poule noire) The author and the name of Grimoire are known under this name, and he intends to teach "the science of magic talismans and rings", including the arts of necromancy and Kabbalah. The books are believed to have been written in the 18th century by an anonymous French officer who served in Napoleon's army. During his peregrinations in Egypt, he learns the secrets of the manuscripts saved from the burned library of Alexandria. He manages to recreate a set of 20 amulets, rings and spells on the basis of ancient messages. Czarna Kura (the Black Pullet, la poule noire